Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 18 juni 2026

Kerstkaarten 2026 - 30 Kerstdorpje

Vandaag een kerstkaart met een dorpje in een dal tussen de besneeuwde bergen. 
De stansen van de bergen, heuvels en wolken zijn van Avec.
De huisjes, kerk en bomen van Nellie Snellen.
De tekst heb ik gemaakt in Word.
Verder nog wat perlgel gebruikt voor sneeuw en een aantal uitgeponste sneeuwsterretjes.
Aan de binnenkant ook nog een huisje, boom en tekst.

Challenge:

18 opmerkingen:

  1. Superleuke kerstkaart met deze leuke huisjes
    ook de binnenkant vind ik mooi , goed bezig
    Fijne avond en weekend groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Wies! Leuke binnenkant ook. Mooi geheel.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met een prachtig landschap, zó leuk de huisjes met de rode daken,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dit dorpje. Altijd leuk als de binnenkant ook nog wat versierd is. Ik wil je bedanken voor je warme en lieve woorden op mijn blogpost vandaag. Deed me iets. Heel lief van je x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig, winters dorpje in de bergen. Echt heel leuk gemaakt zo! Leuk dat je meedoet bij 52 weeks to christmas. Bedankt voor je deelname!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gemaakt Wies, alsof je zo naar het dorpje kunt lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf tafereel. Of dorp! Heel mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Wies, zo leuk samen gesteld

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige kaart Wies........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi je kaart met de leuke huisjes in de besneeuwde bergen, gaaf ook de binnenkant versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kerstkaart met de mooie huisjes.
    Tof gemaakt.
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een is met een echt dorpje.
    En wat leuk de binnenkant, dat maakt het helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je gemaakt Wies. Erg leuk met deze huisjes. De kaar5 hieronder is ook al zo mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi bergdorpje en dan ook nog een fraai huis in de binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW what a fabulous holiday card ... beautifully done! Thanks so much for joining in the fun at our Peace on Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Peace on Earth Co-Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige tafereeltje op je winterse kerstkaart Wies.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful design Thanks for sharing over at Peace on Earth Christmas and hope to see you in future challenges.
    Elaine DT

    KraftiKards (my blog)
    Peace on Earth Christmas DT
    Simply Clean and Simple DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...