Vandaag een kerstkaart met een dorpje in een dal tussen de besneeuwde bergen.
Aan de binnenkant ook nog een huisje, boom en tekst.
De stansen van de bergen, heuvels en wolken zijn van Avec.
De huisjes, kerk en bomen van Nellie Snellen.
De tekst heb ik gemaakt in Word.
Verder nog wat perlgel gebruikt voor sneeuw en een aantal uitgeponste sneeuwsterretjes.
Challenge:
Superleuke kerstkaart met deze leuke huisjes
BeantwoordenVerwijderenook de binnenkant vind ik mooi , goed bezig
Fijne avond en weekend groetjes Epie
Mooie kaart, Wies! Leuke binnenkant ook. Mooi geheel.
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met een prachtig landschap, zó leuk de huisjes met de rode daken,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Mooi dit dorpje. Altijd leuk als de binnenkant ook nog wat versierd is. Ik wil je bedanken voor je warme en lieve woorden op mijn blogpost vandaag. Deed me iets. Heel lief van je x
BeantwoordenVerwijderenWat een schattig, winters dorpje in de bergen. Echt heel leuk gemaakt zo! Leuk dat je meedoet bij 52 weeks to christmas. Bedankt voor je deelname!
BeantwoordenVerwijderenLiefs, Merit en Annemarie
DT52WTC
Heel erg mooi gemaakt Wies, alsof je zo naar het dorpje kunt lopen.
BeantwoordenVerwijderenWat een gaaf tafereel. Of dorp! Heel mooi gedaan
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kaart Wies, zo leuk samen gesteld
BeantwoordenVerwijdereneen prachtige kaart Wies........gr karin
BeantwoordenVerwijderenMooi je kaart met de leuke huisjes in de besneeuwde bergen, gaaf ook de binnenkant versierd!
BeantwoordenVerwijderenEen hele leuke kerstkaart met de mooie huisjes.
BeantwoordenVerwijderenTof gemaakt.
Groetjes Carla
Een is met een echt dorpje.
BeantwoordenVerwijderenEn wat leuk de binnenkant, dat maakt het helemaal af
Zucht.....
VerwijderenHET IS NET een echt dorpje, bedoel ik
Prachtige kaart heb je gemaakt Wies. Erg leuk met deze huisjes. De kaar5 hieronder is ook al zo mooi. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWat een mooi bergdorpje en dan ook nog een fraai huis in de binnenkant!
BeantwoordenVerwijderenWOW what a fabulous holiday card ... beautifully done! Thanks so much for joining in the fun at our Peace on Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
BeantwoordenVerwijderenDarlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Peace on Earth Co-Owner
Prachtige tafereeltje op je winterse kerstkaart Wies.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elle-Jeanne
Beautiful design Thanks for sharing over at Peace on Earth Christmas and hope to see you in future challenges.
BeantwoordenVerwijderenElaine DT
KraftiKards (my blog)
Peace on Earth Christmas DT
Simply Clean and Simple DT