Vandaag een kerstkaart voor mijn voorraad.
Voor deze kaart heb ik mijn washi tape weer eens tevoorschijn gehaald.
Op een stuk kaartkarton stroken washi tape geplakt (ook om de randen heen gevouwen en geplakt)
Toen een cirkel (Crealies) uit dit kaartkarton gesneden en op een dubbele kaart geplakt.
Op eenzelfde formaat cirkel een landschapje gestempeld (Find It)
Een tekst gemaakt in Word.
Challenge:

Een mooie kerstkaart Wies, doet me aan delfts blauwe tegeltjes denken.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
A pretty holiday card!
BeantwoordenVerwijderenThank you for joining our challenge at The Neglected Stuff and Peace On Earth!
Diane
{Nellies Nest}
The Neglected Stuff, POE Co-Owner
een mooi kaartje Wies......gr karin
BeantwoordenVerwijderenDe mooie kaart doet mij ook aan Delfts blauw denken, mooi tape en goede combi met de huisjes in de cirkel!
BeantwoordenVerwijderenEen heerlijk hollands winters kaartje lijken net zoals Miranda zegt wel delfsblauwe tegeltjes....
BeantwoordenVerwijderenprachtig dit winterse tafereeltje.
Gezellig dat je meedoet bij 52WTC met de uitdaging.
Lieve groetjes Annemarie en Merit
Een heel leuke kerstkaart met het mooie landschapje en de Delfts blauwe tegeltjes.
BeantwoordenVerwijderenHele mooie kerstkaart met dit mooie tape. Leuke huisjes staan erop. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kerstkaart met de washi tape Wies.
BeantwoordenVerwijderenLeuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne
Leuk gedaan met de Washi tape. Leuk eefect.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Anita
Mooi washitape heb je! En goed om de afbeelding zo in zwart wit te laten!
BeantwoordenVerwijderenHey Wies,
BeantwoordenVerwijderenWat heb je hier een mooie kerstkaart gepost.
Doet me wat denken aan Delfst blauw...
Liefs,
Nancy
leuk kaartje en een goede tip om mijn washi tape weer eens aan te spreken
BeantwoordenVerwijderen