Voor de challenge van CS mocht ik werken met deze leuke puppy van één van onze sponsors Last Minute Manda
Langs de randjes van het papier met gelpen een lijntje gestrokken.
De digi heb ik ingekleurd megt Derwent potloden.
De tekst is van Marianne Design.
De sketch van deze maand.
Je mag de sketch draaien en spiegelen, als de schets maar duidelijk zichtbaar is.
We hopen dat veel van jullie weer meedoen met onze challenge.
Meedoen kan tot en met 28 juni.

een leuk kaartje Wies.........gr karin
BeantwoordenVerwijderenLeuk zomers kaartje met de pup die achter de vlinder aan rent! Fijne dag verder Wies,
BeantwoordenVerwijderenxx Gerie
Een heel vrolijke, leuke kaart, gezellige kleuren heb je gebruikt.
BeantwoordenVerwijderenHey Wies,
BeantwoordenVerwijderenIk kwam eigenlijk nog even kijken naar jouw kerstkaart want mijn blogrondje was nog niet helemaal klaar... De kerstkaart is super met het dorpje in de bergen! Zag dus ook nog een erg mooie vlinderkaart en deze met het hondje is ook erg lief geworden...
Liefs,
Nancy
Super schattig kaartje, Wies!
BeantwoordenVerwijderen