Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 19 april 2018

Een onmogelijke kaart/ impossible card

Op Pinterest kwam ik dit bijzondere kaartmodel tegen.
Het is gemaakt uit één stuk kaartkarton en er zijn verschillende varianten mogelijk.
Hieronder heb ik een video met werkwijze geplaatst. 

Het papier komt uit een blokje dat ik gewonnen heb.
Blad ( MD LR0430)
Bloem gemaakt met  verschillende maten ponsen.
Vlinder ingekleurd met Derwent potloden
De achtergrond is met inkt bewerkt.
Tekststicker

Zo ziet de kaart er van bovenaf uit.



Challenge:

11 opmerkingen:

  1. A super card Wies, such a fabulous design and lovely bright colours - I've seen a few of these popping up, I'll have to give it a go.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi en kleurrijk felicitatiekaartje Wies...gaaf modelletje ook...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is mij al opgevallen dat je graag nieuwe dingen maakt.
    Dit modelletje is ook weer iets speciaal en heel mooi gemaakt.
    Het kaartmodel dat ik ontvangen heb, vind ik ook super leuk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Het model ken ik, van heel lang geleden. Moet echt weer even spieken hoe dat ook al weer ging ;-).
    groet en geniet van het mooie weer!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card. Super design. Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge.  {Lil Patch of Crafty Friends Challenges}Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wies, this is so interesting and love this card...different, colourful and gorgeous.xx 💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzondere kaart! lekker vrolijk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk gekleurde kaart, Wies...en wat een aparte vormen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer heb je het klaargespeeld om een heel speciale kaart te maken, geweldig hoe veel geduld je hebt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful card. Love the colours.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...