Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 17 maart 2018

Veertjes



Nog een kaartje met herhaald stempelen. Ik heb de smaak te pakken😉

Op een wit stuk kaartkarton de kleine veertjes gestempeld met zwarte inkt.
Stempels van Deco Time
Hoeken afgerond met een hoekpons.
Een grote veer in twee verschillende kleuren (groen en blauw) gestempeld.
Uitgestanst met een stans van Crealies en gemat op een stuk groen karton van een verpakking.
Tekst op hetzelfde karton geplakt en uitgesneden.
Van een lint een dubbele strik gemaakt.

Challenge:




15 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gemaakt Wies.
    De middelste veer is een echte blikvanger.
    Mooie kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart met de gestempelde veren,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een leuk effect Wies. Mooie kleuren heb. Je gebruikt. Het is een een hele mooie kaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi resultaat weer met het herhaalstempelen!
    fijn weekend!
    groet,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herhaalstempelen, dat ziet er leuk uit om te doen en hier aan jou kaartje te zien geeft het een heel mooi resultaat.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik jullie herhaald stempelkaarten zie, dan denk ik ja ik heb ook wel van die stempels haha Goed gevonden Wies en heel mooi kaartje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb niet zoveel stempels, maar dit herhaald stempelen is echt leuk om te doen. Je kunt er leuk mee variëren.

      Verwijderen
  7. So sweet card. Fantastic stamp.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart is heel erg leuk Wies.....je brengt me op een idee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja ik dacht: ik zal meteen reageren hoe leuk ik dit vind en dat je me op een idee hebt gebracht, staat het gewoon al hierboven. Dus houd ik me verder stil. ha, ha.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie leuke kaart met deze stempeltjes .
    Heel leuk idee .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That is so beautiful Wies! I love it - the contrast of the coloured feather and the black and white ones is so effective xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wies!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...