Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 18 februari 2018

Feestje / Party

Als eerste wil ik mijn nieuwe volger welkom heten.  Ik kan helaas geen naam of blog van je vinden,  Wanneer je wel een blog hebt hoor ik het graag.

We hebben gisteren alvast de 93ste verjaardag van mijn moeder gevierd.
Dit omdat een aantal kinderen en kleinkinderen niet naast de deur woont.

Omdat we deze keer niet naar haar appartement zijn gegaan, maar rechtstreeks naar een restaurant, heb ik nog niet alle kaarten gezien die zij gekregen heeft .
Maar a.s. vrijdag hoop ik weer naar haar toe te gaan en kan ik ze allemaal bekijken. En ik zal er dan ook foto's van maken.
Ik hoop dan a.s. zaterdag de uitslag van de candy bekend te maken.
In elk geval wil ik iedereen die haar  een kaart heeft gestuurd namens mijn moeder hartelijk bedanken. Het was een hele geslaagde verrassing.

En dan het kaartje. Papier uit een oud blokje van de Wibra.
Tekst (Memory Box)
Vierkantjes (Crealies en Ali)
Ballon (Marianne Design)
Cocktail glazen (Joy)
Strikje (Ali)

Challenge:

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! De vrolijkheid spat ervan af!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en feestelijke kaart heb je met de sketch gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card and so cheerful Wies. I do hope your dear mum had a wonderful birthday..hugs to her.x[aNNie' blog]
     ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW this is so cheerful.Love the bright colors and the balloons
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card and a wonderful take of the sketch! Love it!

    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#14 – Party}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#14 – Dots and Stripes}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#45 - Love}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en vrolijke en fleurige kaart! Super feestelijk. Dank je wel voor het meedoen bij ons van Do All Kreatives.
    Dank je voor de mail. Ik hoop dat Postnl zijn werk goed gedaan heeft...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, zo mooi die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card and colors, great take on this weeks sketch. Thank you for joining us over at Sketch Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wies gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag. Wat een mooie leeftijd heeft zij al bereikt en hopelijk komen daar nog enkele extra jaartjes in goede gezondheid bij.
    Een mooie feestelijke kaart heb je gemaakt.
    Superleuk gemaakt met deze sketch.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wies. Jij ook nog gefeliciteerd met de verjaardag
    van je moeder. Fijn dat je moeder zo blij met alle kaartjes is. Hopelijk hebbben jullie een gezellig familie feestje gehad. Jij hebt een leuke vrolijke kaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inmiddels is ze echt 93 jaar. Wat een leeftijd hè? Mijn moeder hoopt 3-3 91 jaar te worden.
    Ik hoop dat je moeder een leuk feestje heeft gehad en dat zij veel kaartjes heeft ontvangen.
    Jouw kaartje heeft vast aan de feestvreugde bijgedragen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super Cute card great take on this weeks sketch. Thank you for playing along with us this week over at Sketch Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love Your Card :) It's so funny :) Hugs Ella DT Do Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  14. bij een verjaardag hoort een vrolijk kaartje en dat straalt dit ook uit. nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, wat een fantastische leeftijd behaald, moeten wij nog maar zien te halen.
    groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Do-Al(l) Kreatives Veel succes en hopelijk doe je de volgende keer ook weer mee!!
    Jolanda
    (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. great card
    Thanks for joining us at Crafty Hazelnut's pattern paper challenge
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...