Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 31 januari 2018

Liftkaart met vogeltje en veren

Als eerst wil ik  Sylvia van harte welkom heten op mijn blog. Erg leuk dat je mijn blog bent gaan volgen. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren met onze creaties.
And (I forgot to welcom  her in the last post)  a warm welkom to Valerija. Thanks for becoming a follower of my blog. I hope we can inspire each other with our creations.

Vanmorgen zou ik gaan sporten, maar omdat het zo regende had ik geen zin om door de regen naar de sportschool te fietsen. Ik ben eerst in huis aan het werk geweest en vanmiddag heb ik lekker zitten freubelen.
Ik heb me weer eens aan de liftchallenge gewaagd.
De achtergrond is met een stencil van Panduro hobby gemaakt
Op een vel glanzend papier eerst met donkere inkt gespat.
Toen met inkt gekleurd.
Later veertjes (Joy(6002/0292) en vogeltje (Craft Sensations) gestanst.
Bloemetjes geponst en tekst gestempeld.

Dit is de liftkaart van Bridget

Challenge:

7 opmerkingen:

  1. Amazing colours and such a beautiful card Wies.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren idd. Mooie achtergrond en je hebt de veren ook practig van kleur voorzien. Dank je wel Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige liftkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow... what a wonderful card Wies, I love it.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wies.... hele mooie kleurencombinatie!
    Hele gave achtergrond heb je gemaakt en wat gaaf dat de tekststempel zich precies om de veer buigt :)
    Fijne dag.
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...