Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 27 juli 2017

Doosjeskaart met bloemen / box card with flowers

Deze week ben ik weinig aan kaarten maken toe gekomen, maar ik heb nog een aantal gemaakte kaarten die ik nog niet heb laten zien op mijn blog.
Deze doosjeskaart is er een van.

De basis, het doosje, is gemaakt van crèmekleurig karton met daarop scrappapier van de Action.
Bloemen, steeltjes en blaadjes zijn gemaakt met een stans van de Crafters Companion.
Strass steentjes in het midden van de bloemen
Label, tag gestempeld (Craft Sensation)
Hierin een digitekst geplakt.

Challenge:




13 opmerkingen:

  1. Ik vind hem superleuk Wies!
    Fijne avond nog en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bloemenzee Wies en het blijft toch zo leuk zo'n box!
    Het ziet er erg heel vrolijk en mooi uit!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Het model ken ik nu bijna uit mijn hoofd. Zo verrassend als de enveloppe opengaat... en deze kleurencombinatie vind ik heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, this is a gorgeous floral flower box card, love the blue.xx[aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat leuk zo'n explosie van bloemen. Mooi gemaakt Wies. Bij mij staat dit model nog op mijn lijstje om te proberen. Als je dit uit een envelop haalt en opent wordt je toch helemaal blij verrast?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een gele mooie doosjes kaart, wat een verrassing als de prachtige bloemen er uit springen,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card thanks for joining us at crafting with Friends, Louise DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is je doosjes kaart Wies....ook mooi van kleur!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a pretty card Wies, lovely bright and cheerful flowers and great design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a fabulous and fun pop-up box with the pretty flowers. Thanks o much for joining us this time at the Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge, elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...