Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 13 april 2017

Origami kuiken-doosje /Chicken-Box


O.a. voor mijn cliënten heb ik kuikentjes gevouwen van papiertjes van 9 x 9 cm.
Het model is van Leyla Torres
In het kuikentje past precies een chocolade paaseitje.
Ik heb er oogjes op getekend met een fineliner en met een stift de snaveltjes rood gemaakt.
Verder nog een klein labeltje (net aan de verkeerde kant gefotografeerd en dus niet goed te zien) met cadeaulint en de tekst Prettige Paasdagen onder een vleugeltje geschoven.

Voor de lezers die misschien ook zo'n kuikentje willen vouwen heb ik het filmpje van
Origami Spirit erbij gezet.


Challenge:














4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk, Wies. Ziet er zo schattig uit zo'n kuikentje met een paaseitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal vrolijk staan op de ontbijttafel...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig en wat mooi dat je dit hebt gedaan. Leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan. Gezellig dat je meedoet met de aprilchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...