Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 17 december 2016

Kerstkaarten 2016 - kaart 41 met digi van Dora

Er zijn nog een aantal kerstkaarten die ik nog niet heb laten zien op mijn blog.
Dit is er eentje die ik gemaakt heb met een digi van pinguïns. (van Dora)
Deze digi kun je kopen in haar digishop en kun je HIER vinden.


Het papier komt uit verschillende kerstblokjes ,o.a. van Joy.
De papiertjes omlijnd met een zilveren gelpen.
Tekstdigi
De digi van de pinguïns heb ik ingekleurd met Derwent potloden, de sneeuw is gemaakt met gesso.
Ik heb de digi uitgekipt en op een geëmboste ovaal geplakt.
Verder nog 3 strass sterren opgeplakt.
De sketch van KIC een slag naar rechts gedraaid


Challenge: 

15 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart met deze mooie pinguïns, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Das ook een hele mooie kaart,
    en wat een leuke digi ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    Wat een leuke kaart gemaakt met deze digi.
    Mooie papiertjes en embossing. Dank je wel!!
    En ook voor je kerstkaart die gisteren kwam. Die kaart heb je ook zo leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute christmas card !
    Thank you for joining the Come and Get It Challenge.
    Hope we see you soon. Merry Christmas.
    Jessica DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje, Wies...die pinguins heb je mooi verwerkt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sehr schön gemacht. Danke für die Teilnahme bei der Kreativeinkaufchallenge.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Wies! Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar zie net niet staan. Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful Christmas card, super penguins and lovely blues.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is really cute Wies! I like how you turned the sketch sideways to accommodate the image. Thanks for sharing with us at CHNC Extra! :)

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cute card, love the penguins. Thanks for joining us at the Come and get it challenge! ~DT Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vielen Dank für deine Teilnahme am Kreativeinkauf-Challengeblog.

    LG, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely work. Thank you for joining the challenge at 12 months of Christmas. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...