Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 31 maart 2016

Kerstkaarten 2016 kaart 14

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige berichten.
Vandaag is het tijd voor de wekelijkse kerstkaart. Een wat bijzondere deze keer.
Een poos terug heb ik een kleurboekje gekocht bij de Action. Ik heb met een bloem uit dit kleurboekje een kaart gemaakt (zie HIER) en verder was ik niet gekomen.
Nu heb ik weer eens een pagina ingekleurd met gelpennen. Maar ja wat doe je er dan mee.
Het leek me wel wat om die pagina als achtergrond te gebruiken voor een kerstkaart.
Wel een beetje een drukke achtergrond, maar het is zeker weer eens wat anders.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dit is hem geworden.
Nog een gevouwen ster in het midden geplakt en een digi tekststempel.

KIC # 82 Een techniek die nieuw voor je is (kleuren met gelpennen en pagina gebruiken als achtergrond) tot 9 april

12 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind hem wel heel leuk geworden zo helemaal met het perfect bijpassende vouwsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige en bijzondere kaart!! leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    je achtergrond is prachtig, mooi kleurwerk, een speciale kerstkaart is 't geworden,MOOI,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel een heel bijzondere kaart geworden!
    Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hetvus een heel aparte kaart, heel mooi gedaan.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooie kleuren en heel apart!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel bijzonder en heel mooi! Gezellig dat je er (weer) bij bent bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz.Colien DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 274 - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch mooi gemaakt Wies.
    Een leuk kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi

    Heel speciaal je kaartje, maar wel leuk gedaan. Tof dat je meedoet met onze challenge bij KIC.

    grtjs
    Claudia
    DT kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke techniek toegepast op dit kerstkaartje Wies...wat een leuk effect geeft dat die ingekleurde achtergrond...Heel KNAP gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan en het is weer eens iets anders.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...