Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 4 november 2015

Embossing met snijmal.

Bedankt voor de reacties op mijn filmpje en foto's van de dierentuin en op mijn kerstkaart.
Altijd weer leuk om te lezen.

Bij Lift Challenge is de uitdaging om een kaart te liften met een achtergrond dat lijkt op embossing, maar gemaakt is met een snijmal.
Ik ben de uitdaging aangegaan en heb een achtergrond gemaakt met de tekst Hartelijk Gefeliciteerd ( Mariannen Design LR0221)
De bloem en blaadjes zijn gemaakt met een stans van Marianne design (LR0242 en Spelbinders)
Hart gemaakt van 2 uitgeponste zonnetjes en een druppel rode perlgel
Verder nog een tekstdigi gebruikt.


Challenge:
Lift Challenge #95 (-13 nov.) *
Artistic Inspirations # 14Theme anything goes/ twist of birthdays*

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wies.Alleen snap ik de techniek niet hoe je het doe
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Gerrie, Of ik het goed gedaan heb weet ik niet, maar het werkt. Ik heb de tekst een aantal keren uitgestanst. Twee dezelfde teksten op elkaar geplakt en daarna de teksten verdeeld op stuk kaartkarton geplakt.Toen met een kaart door m'n Big Shot gedraaid op dezelfde manier als je embost.

      Verwijderen
  2. Heel mooi je liftkaartje Wies...wat komt die bloem prachtig uit op die mooie achtergrond...leuke techniek weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De uitgestanste teksten zijn op de liftkaart gewoon opgeplakt, en zo lijkt het net embossing ;-)
    Jouw techniek is eigenlijk nog meer werk, maar het effect is leuk!
    Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha, zo zit dat dus. Had dus simpeler gekund. Weer wat geleerd. Bedankt voor de tip Cornelie.
      Groetjes, Wies

      Verwijderen
  4. Een prachtige kaart Wies.
    Leuke embossing met een schitterende bloem.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sierlijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige lift gemaakt Wies, ik vroeg me ook al af hoe je het gedaan had..leuke bloem als blikvanger,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je liftkaartje is heel gaaf geworden zeg ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie uitwerking van de liftkaart Wies !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan, je moet maar op het idee komen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie embossing, al was de techniek hier bedoeld met opgeplakte tekstdies. Je hebt er inderdaad wat meer werk aangehad. Het kaartje is prachtig, Wies! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card. Thank you for joining us on Inspiration Destination Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card, thank you for joining us at Crafting from the Heart.

    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...