Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 27 juli 2015

Vakantiegevoel


Na de blogpost over Mixed Media ook nog een tweede met weer "gewoon" een kaartje.

Maar voor ik het vergeet wil ik eerst mijn nieuwe volger Antoinette welkom heten. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden en bedankt voor je reactie. Ik kom gauw een kijkje op jouw blog nemen.

En nu mijn tweede blogpost van vandaag met een vakantiekaartje.
De digi van de kat heb ik een poos geleden al een ingekleurd, maar had er nog steeds niets mee gedaan.
Ik heb er een windmolen-kaart mee gemaakt.

De binnenkant van de kaart.
Het gele papier met witte stippen is de binnenkant van een envelop.
Teenslipper getekend en uitgeknipt met kleine uitgeponste bloemetjes bovenop.
Drinkglas geknipt uit mica en vellum, rietje van rood papier.
Cirkels geponst en hierop de teksten geschreven.
De digi is ingekleurd met Derwent potloden.
Het water gekleurd met pastelkrijt en golven getekend met een zwarte fineliner.
Wolken gemaakt met een uitgeknipte vorm als sjabloon en met krijt.
Zonnetje geponst.

De gesloten kaart.
 De buitenkant is combinatie van een zomers papiertj van Art Talent en rood papier.
Er zit ook een strook omheen waarop ik een cirkel (gestanst) en teenslippers (geknipt) geplakt heb.

Challenge:

12 opmerkingen:

  1. Eine ganz tolle Karte. Sieht super aus.
    Danke für die Teilnahme bei der KE-C.
    Deine Karte würde auch zu den Animal Friends passen. ;-)
    http://animalfriendschallenge.blogspot.de/
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en vrolijk zomers kaartje.
    Grappig stempeltje heb je ervoor gebruikt, zie hem maar genieten.
    Leuke accentjes erbij.
    Prachtig Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zomers modelletje, leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Wies,
    leuk afdrukje, een apart model en de sluiting met de teenslippers is top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zomers kaartje Wies...super leuk modelletje ook KNAP gedaan!!!
    En ook je onderstaande creaties zijn erg leuk, ik heb er een aantal gemist zie ik...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk allemaal Wies....jij hebt niet stil gezeten...prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke zomerse kaart Wies en origineel model!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, such a very sweet card. A great summer-look.

    Hugs, Dunja x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is great! Thanks for joining us at CHPP xx Jan DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een vrolijk kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Uii.. so lässt es sich im Sommer aushalten... echt klasse dein Kartenwerk.
    Danke für deine Teilnahme an der Challenge vom Kreativeinkauf
    Lg Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Diese Motiv ist echt drollig.
    Vielen Dank für deine Teilnahme am Kreativeinkauf-Challengeblog.

    LG, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...