Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 15 juli 2014

Tijd

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart en ook op mijn bericht met foto's van De Wieden.
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb met de sketch van Cheerful Sketches Challenge.


De basis is een vierkante kaart van bruin karton. Daarop de achtergrond waar ik strepen op heb getrokken met behulp van de Scor Pal.
Daarna gekleurd met stempelinkt en walnoten inkt.
Stroken gesneden van bruin karton.
Scrappapier (een stukje uit een oud blokje en een vintageblok van de Action)
Horloge (plaatje van Studio Light)
3 druppels perlgel
Bloemen en blaadjes geponst
Tekst (stans van Memory Box)
De gebruikte sketch

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Wies, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Wies - de zelfgemaakte achtergrond is supermooi gedaan - ik vind je kaart super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je een geweldig leuke kaart gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches!
    Dank je wel voor het meedoen!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Wat een schitterende kaart is dit geworden.En i wil uw dan ook hartelijk bedanken voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    Lieve gr Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuke kaart Wies.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
    We hopen je de volgende keer weer tezien.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende, vintage kaart!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...