Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 15 mei 2014

Kerstkaarten 2014 kaart 23

Goed nieuws, Yvonne schrijft dat 52 weeks of Christmas blog voortgezet wordt samen met Ingrid , Ans en Nelleke. Geweldig dames!

En gisteren kon mijn dag niet meer stuk.  Ik las dat ik de random winnaar was van de moederdag challenge van Dutch Stamp Chickies en van de sketch challenge van  Creative Cutting Challenges .

En nu mijn kerstkaart van deze week.


Papier uit een kerstblokje
Lint op een strook en langs de rechterkant van de kaart.
Taartonderzetter en 3D plaatje






5 opmerkingen:

  1. mooie kerstkaart. mooie kleur paars.
    prachtige foto's heb je gemaakt van de zeeuwse duinen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies,
    Gefeliciteerd met je prijzen..leuk !! en je kerstkaart is ook weer super, mooi papier, leuke combi met de doily,het plaatje en het lint..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wies - mooie kleurtjes, mooi plaatje en je hebt er een mooi geheel van gemaakt.
    Gefeliciteerd met je prijsjes - altijd leuk ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Wies en gefeliciteerd met je prijsjes.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...