Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 27 juni 2013

Kerstkaarten 2013 - 17

Donderdag : een kerstkaart voor Yvonne's 52 of Christmas 

Het middenstuk is gemaakt met restanten kerstkarton. Hieruit heb ik vierkantjes geponst en 2 daarvan doormidden gesneden (de driehoekjes)
Sneeuwvlokken gestanst en vlokjes geponst
De hoeken zijn ook een stans (Marianne design)
Tekststicker opgeplakt

Met de kaart doe ik mee met:

8 opmerkingen:

  1. Hoi Wiesm
    Mooie kerstkaart heb je gemaakt, echte kerstkleuren, leuk de hoekmallen..LEUK..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Wies in echte kerstkleuren, leuk gedaan!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten zie ik hier allemaal voorbij komen Wies.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wies,
    Leuk dat je op mijn blog volger bent geworden. Ik heb me ook bij jou aangemeld.
    Gezellig dat we elkaar gaan volgen!

    Groetjes en tot blogs
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kunstwerkje heb je er deze week van gemaakt! Mooi gedaan! Leuk dat je deze week ook weer meedoet!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Wies, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wies - leuk gedaan zo met die restjes papier.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wies.

    Hele mooie kerstkaart in mooie kerstkleuren.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...