Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 26 juni 2013

Geborduurde kaarten

Tijdens onze vakantie heb ik wat kaarten geborduurd en ook theezakjes gevouwen.
Hiervan heb ik een combinatie gemaakt. Van deze kaarten laat ik er nu vast 2 zien.

Kaart 1
Geborduurd met gele kraaltjes er tussen.
Uit 2 theezakjes (citroenthee van AH) de plaatjes uitgeknipt.
Van 8 theezakjes een theebloem gevouwen.

Kaart2.
Borduurpatroon van Ninie.
Theezakjes model van Tiny van der Plas, gemaakt van 8 theezakjes (citroenthee van Super)






6 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    Wat mooi gedaan, hele mooie combinatie van borduren en vouwwerkjes, echt kunstig..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie borduurkaartjes Wies - origineel met die theezakjes, altijd leuk om oudere technieken weer eens terug te zien.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wies,
    Wat een LEUK explosiedoosje laat je met "MOEDERS MOOISTE" meedoen.....Dank je wel.
    Je borduur- en vouwkaartjes zijn ook heel MOOI.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Wies
    leuke vouw en mooie borduur combinaties.
    leuk dat je volger bent geworden op mijn blog.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wies, leuk dat je meedoet met de bloghop bij wlvc. en dat je volger bent geworden, en je borduurwerkjes zien er prachtig uit hoor.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...