Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 29 juni 2012

Werkwijze / tutorial vlinder van confettirondje

Vandaag wil ik laten zien hoe je een vlinder kunt vouwen van een confettirondje zoals op de kaart van 19 juni.


De vlinders heb ik gevouwen van dit soort confetti.

Vouw een waterbombasis / dubbele driehoek van het rondje.

Je rondje komt er dan zo uit te zien.
Vouw alleen de bovenste laag volgens de aangegeven lijnen naar beneden.

Vouw het onderste deel (de punt) met een bergvouw naar boven.




Ik hoop dat het zo duidelijk is en kijk uit naar jullie reacties.

Allemaal een fijn weekend toegewenst.
Groetjes, Wies

3 opmerkingen:

  1. dank je wel voor deze tutorial. ik zal eens kijken of ik dit ook een keer ga doen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om van confetti vlindertjes te maken. Die zal ik onthouden en misschien binnenkort zelf ook eens proberen :-D en je hebt weer erg leuke kaarten geplaatst.
    Fjne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...