Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 16 juni 2012

Verjaardagskaart

Bedankt voor de reacties en een hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers.

Marianne heeft een verjaardagscandy. De opdracht : met de onderstaande sketch een verjaardagskaart maken.

Ik heb deze kaart gemaakt.

Papier : Vintageblok Action
Digi: van Sliekje, ingekleurd met Derwent potloden
Randje van lint gemaakt.
Bloemen en blaadjes geponst, hartje van de bloemen =  een brad

Met deze kaart wil ik meedoen met de verjaardagscandy van Marianne.



3 opmerkingen:

  1. Hallo Wies,

    Mooie kaart heb je weer gemaakt en wat heb je leuk papier gebruikt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem beeldschoon en je stempeltje is prachtig ingekleurd.
    Dank je wel voor het meedoen aan mijn candy.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi plaatje Wies! Ook erg mooi ingekleurd en alles mooi versierd met papier en bloemetjes. Ooit kan ik de kaartjes ook zo mooi maken ;-)
    Groetjes Synthia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...