Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 28 november 2011

Werkwijze / Tutorial bloem (van kaart 26 november)

Eerst wil ik iedereen die gereageerd heeft op mijn vorige berichten hartelijk bedanken.
 N.a.v. deze kaart was er ook een vraag hoe ik deze bloemen heb gemaakt.
Ik wil hier de werkwijze laten zien.
Dit heb je nodig:

Dan pons je (voor 2 bloemen) 4 bloemen uit, 2 rondjes en een ruim aantal kleine rondjes.
Plak 2 x 2 bloemen op elkaar.
Met de embossingpen de bloemen en de grotere rondjes opbollen.
De kleintjes druk je even in met de pen. Het lijken dan net kleine kommetjes.
(sorry, de kleuren lijken hier fletser)
Doe een dot 3D kit in het midden van de bloemen.
Plaats de grote rondjes hier op ( met de bolle kant boven)
Smeer dan wat kit op de grote rondjes en plaats hier de kleine rondjes in (met de holle kant boven).
Dit gaat het gemakkelijkste met een pinset of voorzichtig met een prikpen.
Dit is het eindresultaat.
Ik heb de bloem van de kaart maar geplaatst. De foto van de andere bloemen was te onscherp geworden.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

1 opmerking:

  1. Ooohhh super Wies!!! Bedankt voor de tutorial.... helemaal geweldig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...