Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 12 juli 2011

Vakantiekoffer (Challenge van Duo Challenge Blog)

Op het  Duo Challenge Blog is momenteel een leuke challenge met een kofferkaart. 
Informatie over de challenge, en over het aanvragen van het patroon van de kaart kun je  vinden op het  Duo Challenge Blog.

Bij het zien van de kofferkaart moest ik gelijk aan een strandvakantie  denken.
De kaart heb ik van blauw karton gemaakt. Op de trekstang en de pootjes van de koffer heb ik zilverkleurig behang geplakt.
De achtergrond van water en de letters komen uit een papierblok.
Het strand heb ik van stukjes gescheurd, handgeschept papier gemaakt. De randen zijn met chalk gekleurd. Verder versierd met uitgeponste krabjes , schepjes en zeesterren.
Een 3D plaatje van een meisje met emmer uit de creatieve agenda van dit jaar.
Rechts bij de tekst ook een zeester en een touwtje geplakt. Boven, aan het handvat, nog een labeltje vastgemaakt met de tekst "veel plezier".


3 opmerkingen:

  1. Hallo Wies,als je deze koffer ziet, heb je gelijk zin om op vakantie te gaan,erg mooi.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan joh,dank je wel voor het mee doen met de Duo Challenge
    groetjes Linda (gast designer)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een gave koffer zeg! Erg leuk gedaan!! Bedankt voor het meedoen met de Duo Challenge
    Groetjes Elise (gast designer)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...