Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 2 april 2011

Werkwijze / tutorial springkaart met patroon


Deze  springkaart, met een andere vorm, heb ik een poosje geleden bedacht en gemaakt.
Ik wil jullie hiervan de werkwijze laten zien. Het is mijn eerste workshop / tutorial, dus ik hoop dat het duidelijk overkomt.

Neem een stuk kaartkarton van 21 x 15 cm , verdeel de kaart in drieën en ril de kaart zoals aangegeven.

Nogmaals rillen zoals aangegeven.


De schuine lijntjes rillen  en dan de kaart vouwen volgens de tekening op de foto hierboven.


De gevouwen kaart ziet er dan zo uit. Ik heb de randen van de kaart gekleurd met walnut ink.




Dit zijn alle onderdelen, met de afmetingen , die je nodig hebt om de kaart vervolgens te maken.
De randen van de papiertjes heb ik ook met walnut ink gekleurd.



Dan de verschillende papiertjes en andere decoraties op de kaart plakken zoals je hierboven op de foto's ziet.


Dit is het eindresultaat en ..............


dit is een andere kaart van hetzelfde model.
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.




5 opmerkingen:

  1. Geweldige tutorial Wies....erg duidelijk hoor!! Complimenten!!
    Het resultaat is ook echt super...ga het zeker een keer proberen. Zeer bedankt!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en duidelijk uitgelegd.Ga'm zeker maken.
    Bedankt.
    Groetjes, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Wies, ga hem zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb er deze kaart van gemaakt. Bedankt voor de uitleg. Heb je er geen bezwaar tegen als ik deze kaart door de dames van mijn Crea Club laat maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Ineke, Sorry dat ik nu pas reageer, maar je reacties stonden in de spam.
      Maar wat mij betreft mag je het patroon gebruiken. Mocht je de creaties op je blog of elders op internet plaatsen wel graag mijn naam vermelden (met evt. link naar mijn blog) Zou het leuk vinden om de resultaten te zien.
      Groetjes, Wies

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...